Firemní akce
Agentura SUNDISK s.r.o. připravuje projekty zaměřené na sebepoznání, sebereflexi, pracovní vztahy a společnou práci již od roku 2002. Bohaté reference a spokojení klienti, kteří se k nám pravidelně vrací, vypovídají o kvalitě naší práce. |
![]() |
Stmelení kolektivuakce, sdílení, vztahy, neformální prostředíCíl• neformální seznámení lidí ve skupině,• společný zážitek, • naučit se společně pracovat, • stmelit skupinu, • podpořit důvěru a podporu týmu. Cílová skupinaPracovní skupina, společnost rodinného typu do 40 lidí, nové týmy nebo skupiny, více oddělení dohromady.Metoda
Zde se potkáte se zážitkovým rozvojem týmu,
aktivitami, kterými tým nebo skupina prochází. Spíše než na rozbor
situací je kladen důraz na společný prožitek a vzájemné poznání v
nestandardních situacích. Program v průběhu celé akce graduje a je svou
náročností přizpůsoben skupině. Program je sestaven předem za účasti
zástupce poptávající firmy. Konkrétních aktivit, ať již outdoorových nebo indoorových je velké množství.
Výstup
Skupina se nenásilným způsobem stmelí a posílí se týmové fungování. Neobvyklé prostředí působí také relaxačně a jako odměna pro pracovníky.
|
|
Budování týmuBudování týmu, řešení problémů a krizí, vzájemné poznáníz hlediska stylu práce, změnové projekty.Cíl• zefektivnit práci týmu,• podpořit spolupráci mezi jednotlivými skupinami, • podpořit vnímání celkového cíle oproti cílům podskupin nebo jednotlivců, • práce s týmovými rolemi, • pročistit a zefektivnit komunikaci ve skupině, • práce s odpovědností týmu, • aktivní přístup k řešení úkolů a problémů. Cílová skupinaOddělení, týmy, firmy.Metoda
V těchto kurzech se kombinuje několik přístupů. Základním principem je
navazování aktivit na sebe tak, aby se navzájem doplňovaly a
podporovaly tým v určeném rozvoji. Po aktivitách následuje rozbor,
který může přejít do diskuze o reálné situaci ve firmě. Tyto rozbory
jsou velice závislé na osobě lektora, který bude přenášet modelové
situace do fungování týmu v reálném prostředí. Styl a přístup lektora
je přizpůsoben konkrétnímu týmu a situaci ve které se nachází. Může být
zařazen i lektorský vstup, který objasňuje některé principy z
teoretického hlediska. Je důležité, aby účastníci byli na tyto diskuze
připraveni a počítali s tím, že budou trochu pracovat, protože jinak se
motivace kurzu míjí zadáním.
Výstup
Lidé si ověřují vlastní fungování a zabývají se týmovými silnými a slabými stránkami, což urychluje rozvoj skupiny.
|
|
Expedice a náročné projektyUčení běžnou, nikoli modelovou situací.Cíl• Na reálných situacích si vyzkoušíte fungování týmu,• zažijete neobvyklé společné zážitky, • vyzkoušíte si fungování týmu v náročných situacích, • okusíte svoje hranice a překonáte je, • podpoříte vlastní sebevědomí a celkově se aktivujete. Metoda
Pro tento program je třeba osobní účast všech členů týmu, tým musí být stmelený a v dobré fyzické kondici. Jedná se o náročnou zkoušku týmu vedenou heslem: Dokážeš víc, než si myslíš. Tým překoná sám sebe. V případě, že na to není připraven, nemusí se to podařit a může se naopak potvrdit, že to nefunguje.
Výstup
Tyto akce mohou přinést průlom ve fungování skupiny,
ale také problematická zjištění. Když nemají účastníci dobrou fyzickou
kondici nebo jsou ve skupině velké rozdíly, může to hluboce narušit
celý průběh expedice.
|
|
Zábavné akce(teaming, team spirit)Doba trvání několik hodin a skupina čítající desítky účastníků.Cíl
• zvýšení loajality,
Cílová skupina
Cílovou skupinou zábavných kurzů bývají jednak obchodní partneři, pro něž chcete připravit vyvážený program jako poděkování za jejich dosavadní důvěru ve Vaši společnost a navíc při něm máte zde vynikající možnost k navazování neformálních kontaktů. Často jsou na tyto akce přizváni i rodinní příslušníci.
Druhou skupinou jsou vlastní zaměstnanci u kterých posílíte loajalitu k firmě, budujete mezi nimi neformální vztahy a dáváte jim jasně najevo, že se o ně vážně zajímáte. MetodaProgram zábavných kurzů může být velmi různorodý. Klíčovým bodem je zvolit vhodný model kurzu, tedy správnou skladbu programu a vyvážení složky zábavné a pracovní. Nabízíme dva základní programy. V prvním programu „A“ si účastníci volí pořadí a skladbu programů sami. V druhé variantě „B“ jsou účastníciv pevně daných skupinách po celou dobu programu. Ad „A“ Účastníci si sami volí pořadí a skladbu programuNa atraktivním místě pro vás připravíme nejrůznější aktivitya nabídneme účastníkům k volnému užívání. Aktivity jsou převážně individuální, aby bylo možno program realizovat podle osobních zájmů jednotlivců. Ad „B“ Účastníci jsou po celou dobu programu v pevně daných skupináchÚčastníci jsou rozděleni na stejně velké skupinky, v nichž obcházejí jednotlivé stanoviště podle předem pevně daného klíče. Program je doplněn legendou, případně kostýmy. |
|
Reference
Skanska
a.s., Microsoft, Liberecký kraj, TRW - Lucas Varity, Coca-Cola
Beverages, Anect a.s., Kamikaze, Hannah Czech a.s., Hewlett-Packard
s.r.o., Atomic, Miton CZ s.r.o., Hranipex a.s., OVB Allfinanz a.s.,
Humi outdoor, Klima-classic s.r.o., Lanex a.s., Mereni, Eassun, Aetna
spol s r.o., Bodycote a.s., Czech Credit Bureau, a.s., FC Slovan
Liberec, Funstorm, Hols a.s., MicroMedia s.r.o., Moravia Sport Group
s.r.o., Město Jablonec nad Nisou, Město Smržovka, Ski Bižu s.r.o,
Sokuso gard europe, Volný.cz, Česká asociace extrémních sportů.
|
![]() |